Vaše náměty

Váš e-mail nebude zobrazen, slouží pouze pro možnost odpovědět Vám.
Váš návrh/FAQ bude na stránkách zobrazen po doplnění odpovědi a odsouhlasení obsahu.

Váš e-mail:
Vaše jméno:
Předmět:
Nechajte prázdne
Váš námět/FAQ:
Kontrolní kód:
  1. Dobrý den, není v poslední době na jídelníčku příliš kuřecího masa? Na příklad dnes, kde je vepřové nebo hovězí?

    • Dobrý den, pane Pulec, děkujeme za Váš podnět. Uzpůsobili jsme naši nabídku pokrmů letním měsícům a v současné době zařazujeme kuřecí maso a ryby  do nabídky častěji. Je to dáno hned několika důvody, a to rozhodnutím omezit počet pokrmů z důvodu čerpání dovolených, horkým letním počasím a také malou návštěvností ze strany zákazníků. Pokrmy z kuřecího masa a ryb jsou nejen zdravé, lehce stravitelné a rychle hotové, dají se také během výdeje neomezeně dovářet, jsou tedy stále čerstvé. Po prázdninách se zase vrátíme k původní nabídce, která je dostatečně pestrá a chutná. S pozdravem Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  2. Ten, kdo dnes vařil římské brambory, zaslouží podrbat mezi ušima. !!! BYLO TO VÝBORNÝ!!!

    • Dobrý den, pane Šafando, děkujeme za Vaši pochvalu. Jsme rádi, že Vám u nás chutná a těšíme se na další návštěvu. Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  3. 8.4.2019 pár minut po 12. hodině nebylo k dispozici menu č.2 ( kuřecí Stroganof). U vepř. kostek po Srbsku nebyly deklarované přílohy....

    • Dobrý den, pane Příhodo, děkujeme za Váš podnět. Jídla se v průběhu výdeje stále dováří a doplňují, je možné, že jste zrovna přišel ve chvíli, kdy docházelo k doplňování. Přijměte, prosím, moji omluvu. Jinak pokrmy byly strávníkům k dispozici až do 14té hodiny, tedy do konce výdeje. Pakliže by se stalo, že některý pokrm v rámci food marketu nebude doplněn, informujte, prosím, ihned obsluhu nebo přímo mne, zajistíme okamžitou nápravu. Kuchaři po celou dobu výdeje doplňují všechny pozice, veškeré pokrmy pro Vás připravujeme neustále čerstvé. S pozdravem Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  4. Dobrý den, vzorky jídla už nebudou vystavována? Budou alespoň na fotografii?

    • Dobrý den paní Holíková, děkujeme za Váš podnět. Vitrína se vzorky pokrmů byla odstraněna, denní nabídka bude uváděna pouze na jídelním lístku a LCD monitorech. Možnost zařazení fotografií pokrmů na LCD displeje je v tuto chvíli otázkou dalšího řešení.   S pozdravem Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  5. Dobrý den, chtěl bych se zeptat na důvod pro zrušení čepování pití? Možnost dokoupit celou lahev k zapití oběda mi nepříjde adekvátní. Jsem ochoten si za sklenici vody připlatit rozumnou částku.

    • Dobrý den, pane Jakube,

      děkujeme za Váš podnět. S ohledem na implementaci nového konceptu stravování, se kterým je spojena také rekonstrukce provozovny, byly odstraněny nápojové vířiče. Finální nabídka nealko nápojů vč. možnosti zakoupení nebalené vody je zatím otázkou dalšího řešení. Prosíme Vás o strpení, celý koncept vč. nové ucelené nabídky pokrmů i nápojů bude hotov v průběhu několika dalších dnů. Děkuji za pochopení. Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  6. Dobrý den, dnes jsem byla velice nespokojená s obědem. Dala jsem si řízek v bramboráku a bylo to nedodělane. Když jsme šla s tím za kuchařem tak řekl jen “hmmm”. Chodím sem každý den, jídlo mě tu chutná, ale takovou reakci jsem vážně nečekala. S pozdravem Hanka

    • Dobrý den, paní Hanko,   děkujeme za Váš podnět. Co se týká přípravy tohoto pokrmu, řízky se nejprve smaží v pánvi a poté ještě dopékají v konvektomatu, aby došlo k řádné tepelné úpravě všech použitých surovin. Na základě Vašeho podnětu se ještě více zaměříme na kontrolu výroby tohoto jídla. Chování kuchaře mne velmi mrzí, přijměte, prosím, moji omluvu. Ráda bych Vám nabídla oběd zdarma. Stačí, když se za mnou zastavíte na výdeji. S kuchařem samozřejmě celou záležitost dořeším. Ještě jednou se Vám velice omlouvám.   S pozdravem, Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  7. Vyřiďte mu to, prosím. :-)

    • Dobrý den pane Šafando,
      děkujeme, zprávu panu Kohoutovi vyřídíme a těšíme se na Vaši další návštěvu. Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  8. Dnes jsem si u Vás moc pochutnala.

    • Dobrý den, paní Hrubá, děkujeme za Vaši pochvalu. Jsme rádi, že jste s naší kuchyní spokojená a těšíme se na Vaši další návštěvu. Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  9. Dobrý den, dnes jsme byly na obědě spolu s pěti kolegyněmi z KB, byly jsme mile překvapeni jak chováním personálu(byl ochotný, rychlý, usměvavý), konkrétně p. Kubíčková byla velmi milá, a na naše dotazy ochotně odpovídala, jídlo bylo moc dobré. Rádi přijdeme opět na dobrý oběd:)

    • Dobrý den paní Svobodová, Děkujeme za Vaši pochvalu, moc jste nás potěšila. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojeny. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  10. Chtěla bych pochválit dnešní oběd. Výborně jsem se najedla a usměvaví kuchaři jsou jako bonus :-)

    • Dobrý den paní Hegedusová, Děkujeme za Vaši pochvalu, moc jste nás potěšila. Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojena a že Vám u nás chutná. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  11. v posledních 2 měsících se situace výdeje jídelznačně zhoršila a nevím na co bude vaše jídelna ještě čekat, aby se situace zlepšila. Má to být odrazení strávníků jídelnu navštěvovat?Zastavení výdeje jídel protože nefungují správně kasy není asi správným řešením, to můžete jídelnu hned uzavřít, protože sizuaci ještě vyhrotíte, asi bude třeba hledat jiné řešení, třeba více pokladen?!

    • Dobrý den pane Hofschnaidře,   děkujeme za Váš podnět. Bohužel i my jsme nastalou situací silně znepokojeni a naše IT oddělení pracuje na co nejrychlejším navození lepších datových připojení. Nicméně včerejší výpadek pokladny byl způsoben z jiného důvodu, který musel řešit náš externí partner, IT technik. Včera odpoledne došlo k výměně pokladny a tak bychom již dnes měli fungovat bez problémů.   Co se týká úhrady stravování, je stále možné používat vstupní kartu Siemens, kterou jste používal do konce září pro platby v naší jídelně. V případě výpadků u společnosti Benefit, ke kterým bohužel dochází i několikrát týdně, se tak vyvarujete nepříjemnému čekání u pokladen. Vstupní karty Siemens fungují bez datové sítě a odbavení s nimi je tak rychlejší.   Ještě jednou děkujeme za Vaši zprávu a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.   S pozdravem,   Petra Kubíčková Manažerka restaurace

  12. Dobrý den, předem bych ráda zmínila, že mám Vaši jídelnu moc ráda. Jsem vegetariánka a díky přílohovým bufetům si vždycky vyberu. Oceňuji i to, že skoro každý den je v nabídce jedno vegetariánské jídlo, často se Vašimi recepty inspiruji i doma. Protože mi není jedno, jak jsou chovány zvířata v ČR, zajímalo by mne, odkud pochází vejce v Sodexu. Pokud je můj předpoklad správný a jsou klecového původu jako cca 90% vajec v ČR, je možnost jít příkladem a zkusit najít dodavatele vajec z volného výběhu? Za odpověď předem děkuji :). Bandíková

    • Dobrý den paní Bandíková,   děkujeme za Váš podnět. Jsme moc rádi, že jste s naší jídelnou a nabídkou našich pokrmů spokojena. O pomoc s odpovědí na Váš dotaz jsem požádala vedoucího nákupního oddělení, pana Lubomíra Močka. Níže je jeho vyjádření:   „Pro naši potřebu odebíráme od našich dodavatelů zejména vejce vařená a vaječnou melanž, tudíž na většině provozů nepracujeme se syrovými vejci, což je i případ provozovny Siemens. V České republice skutečně většina vajec pochází z klecového chovu, nicméně již existují dodavatelé nabízející vejce z volného chovu, například spol. Bidfood. Poptávka však po těchto vejcích není příliš velká, a to zejména z důvodu vyšší cenové úrovně. Sodexo celosvětově podporuje požadavky na volný chov zvířat a určitě v budoucnu bude navyšovat podíly spotřebovaných produktů vyprodukovaných z volných chovů, ať už dobytka tak i drůbeže a vajec. To se jistě brzy promítne i v nabídce na našem trhu.“   Ještě jednou děkujeme za zajímavý podnět a přeji Vám klidný den.   S pozdravem,   Petra Kubíčková, manažerka restaurace

  13. Dobrý den, nemůžu nikde najít do kdy se vydávají snídaně. Dnes v 8:30 nikde nic nebylo. Děkuji

    • Dobrý den, pane Krupo, děkujeme za Váš podnět. Snídaně se podávají denně od 7.00 – 10.00 hodin v kavárně Sodexo – přední část jídelny, hned u vstupu. Nabízíme teplou i studenou kuchyni, obložené pečivo, sladké domácí buchty a moučníky, kávu, čaj. Nabídka je opravdu bohatá. Pokud si nebudete vědět rady, neváhejte se, prosím, obrátit na obsluhu kavárny, vše Vám ráda ukáže a poradí.  Petra Kubíčková, manažerka provozu.

  14. Dobrý den, dnes jsem přišla do jídelny v 11:45, tedy 45 min poté, co začíná výdej obědových jídel a dle vitríny už dvě jídla nebyla. Prosím o tom, aby byla jídla déle, člověk aby chodil na oběd hned po snídani, aby stihl to, co chce. Děkuji

    • Dobrý den paní Merclová,   děkuji za Váš podnět. Vůbec si nejsme s kuchaři vědomi, že by došlo některé z jídel dřív než ve 13.15 Vepřové Chop Suey s rýží, vyjma koprové omáčky. Bohužel jsme včera řešili technologický problém s přípravou koprové omáčky, kterou jsme převářeli a šla během výdeje zpět do prodeje, ostatní pokrmy ale byly dostupné bez omezení. Jen pro Vaši informaci, všechna jídla se během výdeje znovu dováří, a to z důvodu absence objednávkového systému. Nikdy nevíme, kolik strávníků v daný den přijde. Denní výkyvy v prodeji jsou v současné chvíli až 300 porcí, a proto některá jídla v průběhu výdeje dovařujeme. I tak se snažíme, aby nevznikaly prodlevy ve výdeji a abychom byli schopni uspokojit požadavky všech našich strávníků. S pozdravem, Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  15. Dobrý den, když jste přišli s nabídkou jídel Beas Dhaba, měla jsem radost. Nicméně, nyní po několika měsících, kdy jsou k dispozici každý den, je už těžké se na ně těšit. Toto jídlo je dražší než v originálních Beas Dhaba jídelnách a vyjde u vás dost draho. Dále, ačkoli není nabídka každý den stejná, moc možností se tam nenajde. A za třetí, úplně tím vymizela nabídka Vitality, což považuji za největší zhoršení. Ráda bych se zeptala, jestli přemýšlíte o tom Vitality vrátit. Děkuji

    • Dobrý den paní Merclová,

       

      děkujeme za Váš podnět. Nabídka Dhaba Beas nahradila náš koncept Vitality a o znovu zařazení těchto pokrmů do nabídky v tuto chvíli neuvažujeme. Pokrmy Dhaba Beas jsou mezi našimi zákazníky velmi oblíbené, i když, jak říkáte, se opakují. Cena těchto pokrmů je v našich restauracích vyšší z důvodu vyšších režijních nákladů na dopravu a servis pokrmů. Nicméně v naší základní nabídce najdete dostatečné množství bezmasých pokrmů, které je možné s nabídkou Dhaba Beas kombinovat a tím si každý oběd zpestřit. S pozdravem, Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  16. Jak uvedeno v předchozím, byly situace včera s nabídkou jídel neúnosná, přes omezený sortiment na 4 jídla, nebyla ve 11:45 2 jídla k dispozici, je zjevné, že situace trvala/se opakovala do/i ve 12:30. Vaše statistiky/predikce jsou asi špatné, protože stejný problém je pravidelný (mj. můj příspěvěk z 11.2017 a příspěvky dalších strávníků dříve). Domnívám se, že dnes bude jídla dost, protože polovina ze včerejších zájemců, včetně mne dnes do jídelny nepůjde.

    • Dobrý den, pane Hofschnaidere,   děkujeme za Váš podnět. Přijměte, prosím, naši omluvu. Jak již bylo komunikováno včera, budeme se snažit, aby se podobná situace již neopakovala.   S pozdravem,   Petra Kubíčková Manažerka restaurace

  17. Dobrý den, ve dnech 2.-4.7.2018 je plánováno méně jídel (počet i množství), jelikož se předpokládaly dovolené. Dnešní situace z 2.7.2018: Hrozné fronty, čekání na dodělání jídla, některá už nejsou - ve 12:30 aktuálně 2 jídla... Závěr: Špatný odhad, nezvládnutý nápor

    • Dobrý den, pane Budkovský,   děkujeme za Váš podnět. Při plánování počtu jídel a jednotlivých menu pro období 2. – 4.7. jsme vycházeli ze statistik z uplynulých let. Bohužel, naše predikce se nenaplnila. Přijměte, prosím, naši omluvu. Pro následující dny bude počet jídel navýšen, aby se situace již neopakovala.   S pozdravem,   Petra Kubíčková Manažerka restaurace

  18. Dobrý den, jak můžete celé prázdniny zrušit provoz do 17:00? Myslíte, že my o prázdninách můžeme také chodit o 2 hodiny dřive? Ne, my normálně pracujeme... .

    • Dobrý den pane Budkovský, Děkujeme za Váš podnět. K omezení provozu kavárny dochází po loňské i předloňské zkušenosti, kdy je provoz v odpoledních hodinách minimální a tržby nám nepokryjí náklady s personálem, ani s likvidací nabízených pokrmů. K omezení dochází na základě dohody stravovací komise, která má veškeré podklady k dispozici. Jste-li zaměstnancem Siemensu, můžete se obrátit na její členy, zajisté Vám naši dohodu potvrdí. Protože ale Vaše jméno nevidím v databázi zaměstnanců, musíte tento fakt přijmout bez výhrad, pro Vás fungujeme jako kterákoliv restaurace v okolí, která si také rozhoduje o provozní době. Doufáme, že se stihnete občerstvit v  otvírací době a že Vám po celé léto budeme nabízet to správné osvěžení pro Vaše pracovní nasazení.

  19. Dobrý den, dnes, po 13. hodině již nebyl k dispozici ani kuřecí řízek, ani bramborová kaše, ani krkovička z Foodu, po salátech zbytky na dně všech nádob, kromě zeleného listí....Na foodu chyběly 2 přílohy a zelenina byla jen neochucená, rozmražená mrkev s hráškem. Takhle si tedy rozhodně stravování na úrovni nepředstavuji.

    • Dobrý den paní Chocholová, děkujeme za Váš podnět. Byla jsem nyní zkontrolovat výdej a kuřecí i vepřový řízek jsou stále k dispozici, na foodu je maso zaměněno za kuřecí, ale je ho dostatek až do konce výdeje a přílohy jsou doplněny. Asi jste nás navštívila zrovna ve chvíli, kdy se vše doplňovalo, což mne mrzí, ale nyní je nabídka pokryta více než z poloviny. Zeleninu na foodu ochucujeme pouze solí a pokud je vhodné, tak bylinkami, v tomto případě se ale nepoužívají.   Bohužel, ne všechny pokrmy můžeme držet až do konce výdeje, byla by vysoká likvidace a tu bychom museli promítnout do ceny pro strávníky, což by se zase určitě nelíbilo Vám.  Petra Kubíčková, MR.

  20. Dobrý den, prosím o proškolení kuchařů, že míchaná vajíčka, podávaná při snídani, mají mít konzistenci míchaných vajec a ne býti uvařena do bezvědomí. Pak to jsou ve skutečnosti vejce na tvrdo bez skořápek, chutě nevalné a mdlé. Nejde jen o dnešek ale o víceméně pravidlo. Děkuji.

    • Dobrý den pane Morozoviči,
      děkujeme za Váš podnět. Je nám líto, že nejste s vajíčky spokojen, vejce servírujeme dostatečně tepelně zpracovaná, ale ještě dostatečně řídká. Bohužel, vlivem stání v ohřevném pultu se sama dováří a pak je možné, že již nemají tu správnou konzistenci. Stává se zejména v pondělí, kdy na snídani chodí strávníci až v pozdějším čase, protože přijíždí do zaměstnání na pozdější hodinu. Petra Kubíčková, MR.

  21. Dnes krome tacu byly spinave misky na polevku. Vybrat cistou bylo docela obtizne. Docela to za posledni mesic byva na dennim poradku. Jeste jeden tip, tacy je dobre umyt i ze spodu, protoze se jinak obtiskne spina na dalsi tac a drzet to je take docela nechutne.

    • Dobrý den pane Svobodu, děkujeme za Váš podnět. Moc nás trápí čistota nádobí, ale stávající myčka již nezvládá nápor strávníků v hlavním čase, má menší kapacitu a to se odraží na umývání jednotlivých druhů inventáře. Řešíme již od jara s majitelem budovy, prozatím ale příslib výkonější myčky nemáme.  Tácy myjeme každé ráno myčkou s úplně čistou vodou, během výdeje toto již není možné právě z důvodu malé kapacity, to stíháme sotva nádobí jako takové, proto se během výdeje tácy myjí pouze ručně a tak se může stát, že na některých  ulpí drobky z jídla ze spodní strany a poté se dostanou na dva tácy. Znovu proškolím personál o důležitosti čistého inventáře a Vám se omlouvám za nedostatky. Doufáme, že jste si u nás alespoň pochutnal. Petra Kubíčková, MR.

  22. Omlouvám se paní Kubíčková, situace s uzavřenými 4 pulty byla v úterý 31.10 v 12:40. Jinak vaše odpovědi odpovídají stylu odpovědí předchozích. Doufám že stravovací komise je v jídelnou spokojena. Siemens

    • Pane Hofschnaidře, i v úterý jsme měli v nabídce všechny pokrmy, došel pouze kančí guláš, ale to z důvodu, že dodavatel nepřivezl potřebné množství kance... Se stravovací komisí veškeré podněty strávníků komunikujeme, všichni zde děláme maximum, abychom tak velké množství strávníků v jeden čas stihli odbavit. Petra Kubíčková, MR.

  23. proč není možno zobrazit příspěvek okamžitě a potom teprve doplnit odpověď? čekám, kdy se objeví můj předchozí příspěvek z 2.11.2017, 11:120 hod.

    • Dobrý den pane Hofschnaidře, příspěvek se zobrazí, až já na něj odpovím a povolím jeho zveřejnění. Chodí nám i nevyžádané emaily nebo emaily s tematikou, která se gastronomii nevěnuje, proto je na našem rozhodnutí, který příspěvek zveřejníme. Petra Kubíčková, MR.

  24. Situace s frontami u výdejních půltů 11:30 až l2:15j horší a neúnosná, zvláště když často ve 12 hod. jsou obsazeny 2 pokladny, pokud přijde strávík později, např. pondělí 30.10. ve 12:40 jsou 4 výdejní pulty uklizeny. Většina jídel na stejné bázi - kuřecí maso. A zdražení o 5 kč, bez úpravy ceny stravenek mne i další kolegy nutí zvážit návštěvu jídelny.

    • Dobrý den pane Hofschnaidře, děkujeme za Váš podnět.  S náplní jídelny nic nenaděláme, není nafukovací a lidé jsou zvyklí obědvat ve stejném čase. I pro nás je to velká zátěž tak velký nápor denně zvládnout. Musím se ale ohradit, že by v pondělí 30.10. nebyl některý z pokrmů, protože v ten den byly do konce výdeje do 14ti hodin nabízeny všechny, některé se ještě přesouvaly na odpolední food market na kavárnu. A kuřecí byl pouze filet v bramboráku a maso na Food Marketu, v nabídce byla také ryba a vepřové. Strávníci velmi vyhledávají bezmasé pokrmy, proto i ty byly zařazeny v nabídce.  V ten den naši jídelnu navštívilo takřka 1400 lidí a pro všechny jsme jídlo měli. Petra Kubíčková, MR.

  25. Dobrý den, velice mi v kantýně chutná, již jsem zmiňovala přímo kuchařům, že Vaše kuchyně je poctivější a chutnější, než v kantýnách v Německu. K mému námětu: Uvítala bych, jako vegetariánka, aby bylo každý den na výběr 1 'kompletní' vege hlavní jídlo (např. zapečená červená řepa byla výtečná), abych nebyla odkázaná pouze na přílohy. A protože polévka je grund - kór v zimě na zahřátí - bylo by super, kdyby jedna ze dvou polévek byla taky vege (např. ten dnešní boršč by se dle mého názoru bez masa krásně obešel). Děkuji za možnost se vyjádřit. Hana Bandíková

    • Dobrý den paní Bandíková,
      děkujeme za Vaši pochvalu, moc si jí vážíme. Snažíme se, aby byl jídelníček pestrý a líbil se všem, při tak velkém počtu strávníků se to ale ne vždy daří. Bezmasé pokrmy zařazujeme velmi často, některá jsou oblíbená, některá méně, ty se snažíme nahrazovat, takřka každý den vegetariánský pokrm nabízíme. Až na pár výjimek. Bezmasé polévky jsou také v nabídce velmi často, o masové je ale větší zájem. Určitě se budeme snažit jídelní lístek upravit, abychom co nejvíce odpovídali požadavkům strávníků. Petra Kubíčková, MR.

  26. Dobrý den, zaznamenala jsem, že je nyní v kantýně (u nápojů zdarma) denně černý čaj. Mohu se zeptat, zda je tato změna trvalá. Vyhovovalo mi, jak do nedávné doby se čaje střídaly a byly většinou ovocné či bylinní. Děkuji

    • Dobrý den paní Merclová, děkujeme za Váš podnět. Nemusíte se bát, o ovocné ani bylinné čaje nepřijdete, jen se zpozdila jejich dodávka, proto jsme nyní vařili převážně čaj černý. Petra Kubíčková, MR.

  27. Pani Kubickova, dekuji za vase konstruktivni informace. Zkuste si namet precist znovu a zjistite, ze jste to nepochopila. Podle meho nazoru s pochopenim nametu bojujete po celou dobu, protoze se zatim nic nezmenilo k lepsimu. Mejte se.

    • Dobrý den pane Nováku,
      děkujeme za Váš podnět. Evidentně se nechápeme od samého začátku, ale snažíme se v tak velkém provozu vycházet co nejvíce vstříc námětům a požadavkům strávníků. Některé z nich jsou ale vzhledem k prostoru, který nám byl zapůjčen, nerealizovatelné. Děkujeme za pochopení. Petra Kubíčková, MR.

  28. Dobry den, kontrolni vaha se za posledni tri roky v jidelne neobjevila. Zde jeste budu citovat z odpovedi pi. Kubickove z 30.08.2016 07:07:30 "Každopádně Váš nápad stojí za realizaci, poohlédneme se po orientační váze a uvidíme, co nám tento bonus přinese. Petra Kubíčková, MR.", samozrejme se od te doby nikde vaha neobjevila. Mam silne pochybnosti o tom, co pise v odpovedi panu Simkovi. A jeste jeden postreh z praxe, pokud si chcete zvazit jidlo u pokladny, vystojite celkem slusnou frontu a zjistite, ze vam vaha napr. salatu nevyhovuje, potom jdete upravit porci salatu a znovu muzete vystat celou frontu k pokladne a pokud vam opet vaha nebude vyhovovat, potom se cele kolecko opakuje, atd atd.

    • Dobrý den pane Nováku,
      asi nechodíte do jídelny pravidelně, kontrolní váha byla u salátového baru již několikrát. Protože si ale hlavní klient přeje rozšířený salátový bufet a my se snažíme vyhovět přáním strávníků nabízet co nejšiřší sortiment, opravdu tam na ni v posledním půl roce místo není. U nabídky Food marketu je místa ještě méně.   Ještě se nestalo, že by si strávník chodil ze salátů po zvážení odebírat a doufám, že ani Vy to neděláte. Každý si nabere podle své chuti a uvážení a vše zaplatí u pokladny najednou.  Jednání, které popisujete, bychom brali jako velmi nekorektní vůči ostatním strávníkům. Žijeme ale v době, kdy si všichni hledí na hygienu stravování a takové jednání berou jako nepřípustné. Petra Kubíčková, MR.

  29. Dobrý den, prosím o umístění kontrolní váhy k salátovému baru, nebo foodmarketu tak, aby bylo možné orientačně určit cenu nandaného jídla ještě před placením u pokladny. U vydávaných jídel by zároveň mohla sloužit pro ověření deklarované hmotnosti, o jejíž hodnotě máme s kolegy občas pochybnosti. Předem děkuji.

    • Dobrý den pane Šimku,
      děkujeme za Váš podnět. U salátového baru nebo food marketu je tak málo volného prostoru, že není kam váhu umístit. Již dvakrát jsme to zkoušeli, pokaždé vydržela maximálně týden, než ji dav strávníků shodil a rozbila se. Museli bychom omezit nabídku nebo množství inventáře a to bychom se setkali s velkou nevolí zákazníků, kapacitně bychom nestačili dennímu provozu. Každá miska nebo talíř mají svou hmotnost, táru, kterou je nutné odečíst, proto nelze umístit jen obyčejnou malou váhu, která tuto funkci nemá. Zadání ceny u orientační váhy ani nelze.  Věřte váhám u pokladen, jsou kalibrované a ověřené měřičským úřadem. Při pochybnostech s konečnou cenou si nechte kdykoliv nandanou porci opět převážit, pokladní Vám vyhoví. Petra Kubíčková, MR.

  30. Dobrý den, poslední měsíc eviduji značné zhoršení kvality jídla. Základní prací každého kuchaře je přece ochutnávat, co posílá na talíře lidem. Že jídlo nechutná jak ve špičkové restauraci je asi naprosto pochopitelné, ale dostávat polosyrové jídlo mi nepřijde už v pořádku... Již několikrát byly brambory uvařené jen tak na půl, nemluvě o kuřecím v bramboráku v minulosti, kdy si člověk mohl pochutnat nad křupavými bramborami a mouce s paradoxně hotovým kuřecím.

    • Dobrý den paní Mišíková,
      děkujeme za Váš podnět. Poslední měsíc jsme díky nemocem  oslabeni o čtyři členy kuchařského týmu, tak je  na těch zbývajících zdravých soustředěna veškerá práce. Veškeré pokrmy ale před započetím výdeje chutnám já i šéfkuchař a případné nesrovnalosti ještě rychle řešíme. Kvalita brambor je vždy na jaře zhoršená a řešíme reklamace s dodavatelem takřka denně. Posílá nám namíchané odrůdy brambor, takže se pak stane, že jsou v jedné várce brambory rozvařené i nedovařené. Doufáme, že již v nejbližších dnech budou  k dispozici brambory nové a bude po starostech. Co se týká nepropečeného bramboráku, řešte, prosím, ihned s obsluhou, vždy Vám pokrm vymění za nový. Do těsta nevidíme, v pánvi se jich propéká 50 najednou a tak se může stát, že se některý potřebuje propékat déle, i když barvou se zdá být hotový. Za vzniklou situaci se Vám omlouváme, jako kompenzaci Vám nabízíme se zpožděním sladkou dobrotu na kavárně. Zastavte se, prosím, kdykoliv, obsluha bude informována. Petra Kubíčková, MR.

  31. Dobry den, tacy za posledni mesic a pul jsou velmi spinave. Ne vsechny, ale ty co jsou, tak to neni nic zanedbatelne, je to rozpatlane po celem tacu. Zjevne si toho nikdo v kuchyni ani nevsiml.

    • Dobrý den pane Nováku,
      děkujeme za Váš podnět. Tácy myjeme každé ráno zvlášť v úplně čisté myčce, během výdeje bychom to nestíhali, myčka nemá kapacitu na tolik vydaných porcí. Přeci jen je inventáře velké množství druhů. Poučím paní na myčce, aby na to dávali větší pozor. V současné době přecházíme i na jiného dodavatele mycích prostředků, snad budeme poté všichni více spokojeni s čistotou. Petra Kubíčková, MR.

  32. Dobrý den, ráda bych se zeptala, proč tento týden v kantýně v Siemensově 1 není žádná ryba v nabídce. Ryby se mají konzumovat 2x týdně. Pokud je problem v dodávce či trvanlivosti, uvítala bych třeba mezi saláty misku s malými zavináči, ty vydrží I několik dnů čerstvé. Díky za zvážení. Eliška

    • Dobrý den,
      děkujeme za Váš podnět. Ryby se snažíme zařazovat pravidelně, tento týden ale probíhá mimořádná akce Dny italské kuchyně, tak nám překryla rybu v nabídce. Pro příště se budeme snažit ryby zachovat. Doufáme, že Vám změna v nabídce i tak bude chutnat. Petra Kubíčková, MR.

  33. Dobry den, rad bych uvedl priklad z praxe pro lepsi pochopeni situace. Casto chodime na obed ve skupine alespon 10 lidi. Z toho 3 plati na bezhotovostnich pokladnach, kde lze platit pouze prednabitou kartou. Zbytek musi na bezhotovostni pokladny. Bezhotovostni pokladny jsou prazdne, na hotovostnich pokladnach se tvori velka fronta. Nez hotovostni pokladny odbavi 8 kolegu, tak 2 kolegove, kteri byli na bezhotovostnich pokladnach jsou po obede. To je to, co nam nevyhovuje. Pro upresneni, polovina z nas jsou ze Siemens, zbytek ne. Jestli vam to prijde nesmyslne, prijdte se nekdy podivat do jidelny, misto skatulkovani lidi do firem a odhadovani, kdi je z jake firmy zde ve foru. Pokud nejste schopni adekvatne odpovidat nebo neni zmena ve vasi kompetenci, nechte prosim odpovedet nekoho, kdo to umi profesionalne. Dekuji

    • Dobrý den pane Nováku, ano, víme, že toto je nejčastější důvod stížnosti strávníků, že se v hlavním náporu spolu nenaobvědvají, protože je rozdělují fronty u pokladen. Jsme rádi, že jste ochoten se s námi o Vaše názory podělit, proto Vám navrhuji osobní setkání, na kterém bychom se poznali, vše probrali ústně a nemuseli si zde dopisovat. Budete tak alespoň vědět, že mě každý den najdete u pokladny č. 1 a nebudete  osočovat z toho, že bychom chyběli v době výdeje jídel v jídelně. Prosím, kontaktujte mne telefonicky, abychom si dohodli termín, který nám oběma bude vyhovovat. Děkuji předem. Petra Kubíčková, MR. (tel. 222 533 919)

  34. dobry den, opet se na vas obracim s nametem na zlepseni provozu jidelny. dlouhodobe jsou nejvetsi brzdou pokladny (konkretne pokladni), ktere velmi pomalu odbavuji predevsim zakazniky platici hotovosti, kartou nebo stravenkama. pokladni zrejme nezmenite, protoze to se evidentne stalo uz nekolikrat a nepomohlo to. ale muzete udelat ze vsech pokladen kombinovane, tzn takove ktere berou platbu ve vsech formach. podle meho nazoru je zakaznik platici jinak nez prednabitou siemens kartou stejne plnohodnotnym zakaznikem. prosim hlavne neargumentujte nezmyslne jako v drivejsim prispevku neco o komisi a ze prednostne odbavujete lidi ze siemensu (i tem muze dojit limit na karte). a pokud si vedete statistiky tak vam musi byt jasne, ze vetsina zakazniku neni z firmy siemens. diky.

    • Dobrý den, děkujeme za Váš podnět, bohužel, jinou odpověď pro Vás nemám. Pokud chcete cokoliv řešit, obraťte se na stravovací komisi. Vzhledem k tomu, že ale nejste zaměstnancem firmy Siemens a používáte neoprávněně její název ve své adrese, asi Vás tato odpověď nijak neuspokojí. Statistiku si sledujeme a víme, že nás denně navštěvuje cca 80 cizích strávníků, fronty tedy tvoří zaměstnanci firem, pro které je jídelna přednostně určena. Zkuste, prosím, navštívit naši jídelnu mimo největší nápor, v době od 12.30 je již odbavení plynulejší. Petra Kubíčková, MR.

  35. Dobry den, prosim vas kdy uz bude konec polskych dnu, je to hruza. Nedalo by se priste o tom hlasovat, jake budou dny? Urcite vite jakou povest ma polske jidlo a suroviny v cechach. Diky

    • Dobrý den pane Nováku,
      děkujeme za Váš podnět. Povinnost pořádat tématické týdny je dána smlouvou a pro velký úspěch loňské červnové akce, kdy u nás vařily dvě kuchařky z Polska, jsme se rozhodli polské menu zopakovat. Dny kuchyně končí dnes a moc nás mrzí, že Vám oběd od našich kolegů nechutná. V březnu bude naším hostem šéfkuchař Rasťo, který si pro Vás připravil tradiční slovenské speciality. Doufáme, že slovenská kuchyně bude o něco blíže chutím, na které jste zvyklý. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Anna Johanová, Asistentka MR.

  36. Dobrý den, přijde mi divné, když ve 12 hodin - při největší obsazenosti jídelny dojde nějaké jídlo a nebo není připraveno. V jednu chvíli nebylo nic jiného než krupičná kaše a gril. Ve food marketu stále chybí maso nebo zelenina - vznikají tím zbytečné fronty.

    • Dobrý den paní Matulová, děkujeme za Váš podnět. Dnes to byl opravdu extrém, všichni strávníci, kteří přišli před Vámi a bylo jich 740, se vrhli pouze na plněné knedlíky a grilované kuře, proto v době kolem poledne tato jídla již nebyla v nabídce, grilované kuře se nestihlo dopéct a kuchař, který se dovařováním zabýval nestíhal být ani na foodu, tak velký to byl nápor. Jsme v tomto měsíci v oslabeném počtu personálu a tak nám každé ruce chybí. Moc se Vám omlouváme za dnešní chaos a doufáme, že budeme co nejdříve v plném počtu, abychom se těchto nepříznivých situací vyvarovali. Petra Kubíčková, MR.

  37. Dobrý den, již dlouho se chystám sepsat návrhy na zlepšení. Dnešní šílenství, které se odehrávalo kolem 12. hodiny, mě konečně donutilo se ozvat. V první řadě prosím o posílení odvětrávací techniky! Celá jídelna je zamořena "vůní" z grillu. Stačí se chvíli dívat směrem ke grillu a valící se modré oblaky, které digestoř nestíhá odsát, určitě nepřehlédnete. Dalšími častými problémemy jsou: 1. Zmatky u výdejů (těžko poznat, zda člověk stojí ve správné frontě), 2. Často docházející jídla - hlavně ta poživatelnější, než ostatní (dnes kromě grillu došlo v jednu chvíli snad úplně vše). 3. Chybějící dochucovadla na každém stole (sůl a pepř nepočítám). Pevně doufám v alespoň částečné zlepšení výše popsaného.

    • Dobrý den, děkujeme za Váš podnět. Odvětrání běží na maximální výkon, nikdo již při realizaci stavby nepočítal s tím, že by se zde vydávalo tolik grilů připravovaných přímo v jídelně. Se zmatky u výdeje nic neuděláme, strávníků kolem poledne je tolik, že by žádné barevné  řazení ničemu nepomohlo. Tento měsíc jsme v oslabeném složení, náš tým postihly zdravotní komplikace a to se nepříjemně projevuje na klidnějším odbavení. Doufáme, že budeme co nejdříve v plném počtu, abychom se vyvarovali nepříjemných konfliktů ohledně chybějících pokrmů. Dochucovadla jsou na každém spojeném stole, není problém jich dodat více, zatím na to nikdo neupozorňoval. To je to nejmenší. Petra Kubíčková, MR.

  38. Dobrý den, kantýna bývá pravidelně kolem 12 hodiny velmi přeplněná a často (jako dnes) i z toho důvodu, že stojí dlouhé fronty u food marketu nebo jiných jídel, které nejsou připravené. Bylo by možné nějak urychlit přípravu jídel, aby nedocházelo k tak dlouhým prodlevám? resp. pravidelně doplňovat food market, aby se nestávalo, že v době oběda lidé čekají 10-15 minut na jeho doplnění?

    • Dobrý den, děkujeme za Váš podnět. Bohužel, v tomto týdnu náš personál schvátila viroza a zařízení kuchyně opravy, které nelze provést ihned, čekáme na dodání součástek.  Pracujeme v týmu oslabeném o 4 osoby, což se negativně projevuje na hladkém průběhu výdeje. S frontami nic neuděláme, všichni jsou naučeni chodit v poledne na oběd, pevně věříme, že budeme co nejdříve kompletní, abychom si ušetřili nepříjemnosti. Děkujeme za pochopení. Petra Kubíčková, MR.

  39. Dobry den, rezervace v jidelne je docela na obtiz. Casto blokuje stul od zacatku provozni doby a nekdy jeste druhy den (se starym datem). Ve spicce si neni mozne kam sednout a na miste rezervace je casto blokovano vic nez 12 prazdnych mist (v pozadovany cas tam nikdo jeste ani neni nebo sotva polovina rezervovanych mist). Podle meho nazoru rezervace do jidelny nepatri. Je otazkou casu nez to lidi omrzi a ceduli zacnou ignorovat.

    • Dobrý den pane Nováku,
      děkujeme za Váš podnět. Rezervace zajišťujeme na přání strávníků, ve většině případů se jedná o skupiny 10-20 lidí, kteří jdou hromadně na oběd po školení / meetingu a společně i odcházejí. Protože od 11 hodin se personál věnuje výdeji, rezervační cedule umisťujeme ještě před začátkem obědů, avšak platí pouze po dobu časového rozsahu uvedeného na nich. Tyto rezervace prosím respektujte, možná je jednou budete sám využívat. Věřím, že i ve špičce lze najít stůl, kam je možné se s kolegy usadit a vychutnat si polední pauzu. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Anna Johanová, asistentka MR.

  40. Dobrý den, jen detail, ale včera byl v tvarohové misce s čestvým ovocem zcela zjevně jahodový kompot z plechovky. Není to nic hrozného, ale jahody z plechovky jsou od jahod čerstvých hodně daleko..

    • Dobrý den pane Česale,
      děkujeme za Váš podnět. Ve čtvrtek jsme skutečně nahradili čerstvé ovoce v dezertu kompotovanými jahodami. Kvůli vysokým mrazům není kvalita ovoce a zeleniny taková, abychom suroviny použili v čerstvém stavu. Za chybnou cedulku se omlouváme. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Anna Johanová, asistentka MR.

  41. Dobry den, bude mozne do budoucna hodnotit take salaty? Myslim, ze to nepatri do zadne kategorie, ktere jsou k dispozici (ani food market). S tim jeste souvisi, bude mozne hodnotit take vice pokrmu najednou? Celkem dost lidi si vezme napriklad jidlo z nabidky + food market. Nebo neco + sladke jidlo nebo akcni jidlo apod., proste kombinace. Druha vec, domnivam se, ze tyto namety by mely fungovat jako forum, tzn mit diskuzni vlakno a k nemu moznost se dale vyjadrovat kymkoliv. Nebo mit alespon moznost reagovat jeste na vasi odpoved, stavajici zpusob je docela neprehledny.

    • Dobrý den pane Nováku,
      děkujeme za Váš podnět. Zprávu předáme na naše marketingové oddělení. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Anna Johanová, asistentka MR.

  42. Dobry den, neplanujete rozsirit stranky hodnoceni pokrmu a forum pro namety o moznost vlozeni zakaznickych fotek? Nektere namety a hodnoceni by stalo za to doplnit o fotografie jidla, situace v jidelne, uctenky apod. pro lepsi predstavu.

    • Dobrý den pane Nováku,
      děkujeme za Váš podnět. Rozšíření stránek hodnocení pokrmů neplánujeme, nicméně rádi předáme návrh ke zlepšení našemu marketingovému oddělení. V případě nespokojenosti s kvalitou pokrmu, nepříjemné situace v jídelně nebo otázky ohledně účtenky si, prosím, nechte zavolat manažerku restaurace nebo asistentku. Situaci tak vyřešíme ihned. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Anna Johanová, asistentka MR.

  43. Dobrý den, 9.8.2016 jste mi na můj podnět odpověděla: "V nejbližší době se budeme snažit zařadit do nabídky zákusků také DIA výrobky". Rád bych se zeptal, zda již nastala "nejbližší doba" či zda se stále snažíte. Děkuji

    • Dobrý den pane Morozoviči, děkuji za připomenutí. Bohužel, nemám pro Vás prozatím dobré zprávy. S poptávkou po DIA zákuscích jsme se obrátili na naše nákupní oddělení, stávající výrobci lahůdek ale v nabídce žádné DIA výrobky nemají. Hledáme dál, v tuto dobu jsme zařadili alespoň dorty typu mrkvový, ale nejedná se o DIA. Je mi líto, že v tuto chvíli nemůžu dát bližší informaci, určitě ale hledáme další řešení, abychom uspokojili i strávníky se zdravotním omezením. Petra Kubíčková, MR.

  44. Dobrý den, zajímalo by mě, co označují gramy před názvem jídla - je to hmotnost masa nebo celého pokrmu? Opravdu se mi nezdá, že by tak malé množství (např. krůtí játra s bramborem) mělo tolik KJ. V reálu mi přijdou porce mnohem větší, než těch 130g. Děkuji.

    • Dobrý den paní Pastvová,
      děkujeme za Váš podnět. Před názvem pokrmu je uvedena hmostnost masa (u ekonomického menu celého pokrmu vč. přílohy) za syrového stavu. Hodnotu kJ na jídelním lístku uvádíme za celý pokrm, dle dané přílohy. Gramáže masa a příloh a další informace naleznete na informační tabuli vedle vzorků nabízeného menu. Těšíme se na Vaši další návštěvu a přejeme příjemný zbytek dne. Anna Johanová, asistentka MR.

  45. Dobrý den, V poslední době jste rapidně změnili podobu Boršče. Dnešní varianta byla opravdu utrpení. Polévka je plná zelí, bez červené řepy a to už ani nemluvím o tom mletém "masu". Konzistence spíše odpovídala šlachám a kůži, žádný kousek normálního mletého masa. Polévku jsem raději nedojedl!!! A další vtip bylo to dnešní "pálivé" jídlo. Nevím co je pro vás pálivé, ale sladká omáčka s rozinkami to rozhodně není. V poslední době se kvalita jídla dost zhoršuje, bohužel pro nás..

    • Dobrý den pane Martínku, děkujeme za Váš podnět.
      Polévky nyní vaří nový kuchař v týmu, proto se Vám zdá jeho chuť jiná. Každý kuchař má jiné chutě, ale suroviny používáme stále stejné. Na přípravu boršče i jiných masových polévek používáme stále maso od stejného výrobce.  Dnešní Chop Suey spadá do centrální akce "Sweet and spicy" a nemusí vždy odpovídat oběma variantám - v tomto případě se jedná o směs, ve které jsou kromě masa použity zejména sladké přísady - rozinky, bílé víno a zázvor, které celkově dodají pokrmu sladkou příchuť, což odpovídá receptuře. Je nám líto, že Vám nechutnalo. Doufáme, že v příštím týdnu budou receptury více odpovídat Vašim představám a budete opět s našimi pokrmy spokojen. Petra Kubíčková, MR.

  46. Dobry den, prosim vas, kde bych v jidelne nasel kontrolni vahu? Jde mi hlavne o food market a salaty, mam predepsane porce jidla (na vahu). Pokud neni k dispozici, muzete ji nekam postavit? Vazit si jidlo, az u pokladen velmi zdrzuje a uz tak se tvori casto dlouhe fronty. Diky

    • Dobrý den pane Nováku,
      děkujeme za Váš podnět. Ocejchované váhy jsou pouze u pokladen, pokud k salátovému baru přidáme malou stolní váhu, nebude odpovídat přesnou gramáží a strávníci tak budou zbytečně negativně reagovat, pokud jim pak u pokladen ukáže váha jinou gramáž. Každopádně Váš nápad stojí za realizaci, poohlédneme se po orientační váze a uvidíme, co nám tento bonus přinese. Petra Kubíčková, MR.

  47. Dobrý den, rád bych se zeptal, zda neuvažujete o prodeji pár výrobků vhodných i pro diabetiky. Mám na mysli předevšim sladkostis náhradními sladidly, aby si po obědě mohli dopřát nějakou drobnost všichni.

    • Dobrý den pane Morozoviči, děkujeme za Váš podnět. O nabídce DIA zákusků uvažujeme již dlouhou dobu, v naší firmě ale probíhalo výběrové řízení na dodavatele lahůdek. V nejbližší době se budeme snažit zařadit do nabídky zákusků také DIA výrobky. Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  48. i kdyz nektere namety cenzurujete tak je dobry ze s tim neco delate

    • Dobrý den pane Nováku, děkujeme za Vaši pochvalu. Na všechny náměty reagujeme a řešíme je, jsou pro nás velmi důležité. Nedopatřením jsme pouze Váš poslední email nedali zveřejnit. Již napraveno. Anna Johanová, asistentka MR.

  49. dobry den. chapu ze na presunu ubrousku k pokladnam stoji vase image "jsme ekologove" (viz diskuze nize) ale bylo by fajn kdyby od vas nekdo chodil a utiral napriklad drzadlo polevkove naberacky ktere je stale upatlane nebo u vydeje jidla kdyz kuchar kydne jidlo na talir tak je cely talir upatlany a o samoobsluznem pultu s jidlem a salaty ani nebudu psat to je jeden velky chlev. jen jsem chtel poukazat na to ze papirove ubrousky u pokladny nemaji zadny smysl pokud bude vse upatlane jako do ted. ubrousky by mely v prvni rade plnit svuj ucel a az se naucite cistoty a poradku potom si muzete hrat na image ekologicke spolecnosti. mimochodem jedna polevkova naberacka byla nedavno potopena v polivce a byla tam pri tom jeste druha coz je velmi nehygienicke - proc se ten dotycny co si toho vsiml a doplnil novou naberacku nevyndal zaroven tu utopenou a nevymenil polevku za cistou? diky

    • Dobrý den,
      děkujeme za Váš podnět. Velmi se omlouváme za nepříjemnost. Nyní, v době dovolených, je personál v neúplném obsazení, přednostně je zajišťován provoz pokladen, proto dohled nad upraveností a čistotou výdejní plochy je v době obědů omezen. Přesto se vynasnažíme udržovat prostory výdeje v čistotě.   Anna Johanová, asistentka MR

  50. dnesni cockova polevka s parkem neobsahovala parek, ale nejakou nahrazku - kousky rozkrajenych platku, jakoby anglicke slaniny nebo co to bylo? podle znaceni by mela polevka obsahovat houby a mela by byt vegetarianska, coz neni pravda, na druhou stranu chybela znacka cesneku. mozna snad ani popis neuvadejte, protoze se vam to dlouhodobe nadari trefit, mozna se radeji necham prekvapit, nez zklamat.

    • Dobrý den pane Nováku,
      chápeme Vaše hodnocení, ty alergeny a dochucovadla se nám dnes u polévky nepovedly. Kuchaři na poslední chvíli změnily polévku, já jsem ji sice přepsala včetně všech správných označení, v tu chvíli ale spadl server, na který se nám JL ukládá a po jeho opětovném naskočení jsem již u polévky nezkontrolovalo, co je nastaveno. Měnili jsme více jídel z nabídky, tak toho bylo víc, to nás ale neomlouvá. Jinak se snažíme uvádět pro Vás správné piktogramy. Do polévky jsme vložili uzenou krkovičku, k její přípravě jsme použili zároveň vývar z tohoto masa, aby byla polévka chutnější. Nikdo jiný si prozatím na kvalitu polévky nestěžoval, byla to vítaná změna v jídelníčku. Doufáme, že i Vy jste byl s dnešní nabídkou spokojen.  Petra Kubíčková, MR.

  51. docela se stava, ze se u hotovostnich pokladen vytvori dlouha fronta (nejspis to neni v pokladnich) a kuchari to redukuji tim, ze na cas prestavaji vydavat jidlo a vytvori se slusne fronty i u vydeje jidla. nestalo by za to pridat hotovostni pokladnu nebo alespon z jedne bezhotovostni udelat kombinovanou? bezhotovostni pokladny vyuziva podstatne mene lidi. celkem se da vydrzet stat 10 minut s jidlem v rukach, ale horsi je, ze jidlo rychle stydne a pak ta tlacenice mezi frontou na jidlo a na kasu je docela neprijemna, zvlast kdyz vam nekdo hodi jidlo na zada. a jeste jeden dotaz, bylo by mozne zacit brat bezne platebni karty u pokladen? dik.

    • Dobrý den pane Nováku,
      děkujeme za Váš podnět. S počtem pokladen nic nevyřešíme, musel byste se obrátit na majitele budovy, který jídelnu takto kdysi v minulosti naplánoval a nakoupil. Bezhotovostní pokladny jsou všechny čtyři na pokyn stravovací komise a jsou tu hlavně pro Vás, zaměstnance Siemensu, který chod jídelny spravuje. Jste naším hlavním klientem a vždy se budeme snažit nejdříve odbavit Vás bezhotovostní. O platební terminál máme zažádáno u banky již od dubna, určitě jej v nejbližší době na obou hotovostních pokladnách začneme využívat. Petra Kubíčková, MR.

  52. skoro kazdy den dopoledne je nutne cekat v kantyne, konkretne v bufetu, na prodavacku nejmene 5min nez prijde nekde zezadu? nevadilo by mi to ale vzhledem k tomu ze musim ven pres turnikety, ukrajuje mi to z pracovni doby. a druha vec, uz par tydnu nefunguje chlazeni boxu, takze napoje jsou nevychlazene. v zime byly vychlazene a v lete budou teple? parada.

    • Dobrý den pane Nováku, děkujeme za Vaše postřehy. Pokladní na kavárně se snaží o co největší zastupitelnost, bohužel, jejich absence na kavárně je většinou způsobena jednáním s dodavateli nebo vyřizováním podnětů od strávníků, ne vlastní potřebou. Opět si s nimi na toto téma pohovořím, aby nebyla kavárna bez obsluhy. Co se týká chlazení nápojů, tento problém trápí i nás, vyměnili jsme lednici za větší, bohužel, není na ni uzpůsobena elektřina a měli jsme slíbeno správou budovy, že do konce dubna zajistí. Do dnešního dne se tak nestalo. Urgujeme každý den, snad to tento týden dokončí k naší plné spokojenosti. Máte-li chuť na chlazený nápoj, pokladní Vám jej přinesou ze zadních lednic. Petra Kubíčková, manažerka restaurace.

  53. Dobrý den, není to poprvé co to tu vidím. Ale Quiche s kukuřicí a slaninou není vegetariánské jídlo :-) Hezký den!

    • Dobrý den pane Izory, děkujeme za upozornění, někdy se nám tam ten šotek schová... ihned opravím.

  54. Dobrý den. To, že zmizel odběr papírových ubrousků ze vstupních míst, kde se odebírají příbory a tácy, případně kde se nabírají saláty, a přemístění těchto výdejů ubrousků k pokladnám, považuji za opravdu velmi špatné rozhodnutí. Především mi vůbec nepřipadá hygienické, pokládat odebrané příbory na mnohdy ještě mokré tácy. (To že jsou tácy mokré se dá pochopit, vzhledem k velkému provozu v exponovaných časech). Například ale také láhve od olivových olejů, a balsamických octů jsou pokaždé zapatlané, a není teď možné si ruce jakkoli utřít. Argument paní pokladní, že ubrousky jsou určeny pouze k otírání úst nechávám bez komentáře. Situace je nyní taková, že lidé se zejména v exponovaných časech prodírají k pokladnám pro ubrousky přes ostatní strávníky a nahýbají se přes jejich tácy s jídlem, aby si ubrousky vzali. Hlavním důvodem tohoto opatření má být prý úspora těchto ubrousků. Nevím, jak výrazná úspora může nastat přemístěním jejich výdejů. Laickým pohledem vidím, že pokud, tak jen zanedbatelná. Všichni si je

    • Dobrý den pane Vacku, děkujeme za Váš názor. Ano, přemístěním ubrousků opravdu sledujeme zejména snížení jejich spotřeby, ale víme, že tyto stojánky u pokladen nejsou ideální pro nabírání. Sodexo a Siemens se zavázali ke snižování odpadu, nejen biologického, ale také tříděného. Ubrousky jsou prvním krokem. Sami vidíme nedostatky a vymýšlíme, jak celou věc zlepšíme. Na výrobě košů na tříděný odpad pod příjem nádobí se pracuje, je to věc na míru a snad již bude do konce dubna také hotová. Po měsíci uvidíme spotřebu ubrousků a dle skutečných počtů rozhodneme, zda tento krok byl opodstatněný. Neradi bychom díky platbě za kontejnery s odpadem zvyšovali cenu pokrmů, aby mohli strávníci nehorázně plýtvat. Prosím, respekujte v tuto dobu daný stav věci. Děkujeme. Tým Sodexo.

  55. Dobrý den, okusil jsem dnes k snídani párky a musím konstatovat, že to byl děs. Obsah se dá přirovnat k blátu bez chute a zápachu. Než servírovat toto, tak to raději nic. Doporučuji změnit dodavatele nebo druh párku, aby obsahoval také maso.

    • Dobrý den pane Morozoviči, to nás velmi mrzí. Dnes jsme nabízeli vídeňské párky, které máme standardně v nabídce a dosud na ně nebyla žádná negativní reakce. Šéfkuchař je před výdejem chutnal a žádnou změnu kvality nezaznamenal. Pro příště, budete-li s kvalitou nabízených pokrmů nespokojen, nechte si ihned obsluhou zavolat šéfkuchaře a řešte svůj problém přímo s ním. Určitě by Vám nabídl jinou variantu snídaně, abyste si pochutnal. Petra Kubíčková, MR.

  56. Dobrý den, prosím o větší porce omáčky tak, aby vyšla na všechny knedlíky. Omáčky je většinou tak málo, že poslední 2 z 5 knedlíků jsou na sucho. Možná na to existují nějaké tabulky a rozpočty, ale jinak výborné jídlo mně i mé kolegy mnohdy odradí právě z tohoto důvodu. Děkuji. J.B.

    • Dobrý den pane Brucknere, děkujeme za Váš podnět. Omáčky dáváme standardní množství dle gramáže porce, která je určena smluvně. Vždycky si ale můžete dojít Vy i Vaši kolegové k výdeji nechat si přidat. Omáčky naváříme o trochu víc právě pro strávníky, kterým standardní množství nestačí. Neplánujeme automaticky navyšovat velikost porcí, každý den likvidujeme velké množství jídla včetně omáček, a které strávníci vrací u špinavého nádobí. Také neplánujeme nákup větších talířů, tyto odpovídají velikosti porce. Děkujeme za pochopení.

  57. Dobrý deň, prosím o zaraďovanie aspoň jedného jedla bez mlieka do každodenného menu. Ďakujem. S pozdravom. Miroslav Šimko servírování použito máslo, mléko, šlehačka, smetana. Vždy se ptejte kuchaře u výdeje, zda Vám může brambory nemastit, na maso nelít smetanovou omáčku atp. Pak budete jistě s naší nabídkou spokojen. Petra Kubíčková, MR

    • Dobrý den, snažíme se o každodenní pestrost a různorodost, v některé dny se ale můžete setkat s alergenem mléčných výrobků v každé z nabídek, záleží, zda je pro jeho výrobu nebo jen

  58. Dobrý den, uvítal bych možnost volby u bramborových šišek I v provedení na slano, s praženou strouhankou a máslem. A pokud vím, nebyl bych jediný.

    • Dobrý den, děkujeme za Váš podnět. Pro příště připravíme obě varianty, s mákem i se strouhankou. Petra Kubíčková, MR.

  59. Vážený příjemce, Kantýna má pohodlnou a dobrou strukturu a je dobře uspořadana. Jsou jidla ktery bych ohodnotil pozitivně. To jsou například Bramborák, Rajská omáčká z hovězím masem a knedlikami, Gyros v kombinaci s domácí česnekovou omáčkou, Těstoviny Quattro Formaggi, Guláš a nové zavedený pirožky. Personál je taký dobrý. Ale, jsem celkově nespokojen s vaší nabídkou už dávno a povím Vám konkrétně z jakých důvodů: 1.Kuřecí prsa z food marketů pořád suchá a tvrdá, protože smažená nesprávným způsobem a kousky se liší podle velikosti, což take brání rovnoměrnému smážení. A nemá smysl jí míchát s medem, kari, rajčatami atd. a dávat podlé toho názvy, protože se nic nemění z toho. Především by měla být správně smažená, to je základ. 2.Tomatová (rajčatová ) polevka je velmi sladká. 3.Porce jsou malý. 4.Rajčata z bufetu – působí jako nejlevnejší v ČR. 5.Ovoce z food marketu jsou mražený a nechutnají. 6.Taliři pro guláš jsou malý, nevejde tam guláš. 7.Řízek - občas výborný, a občas pot

    • Dobrý den, děkujeme za Vaše podněty, jsou pro nás velkým přínosem. Denně odbavíme cca 1300 strávníků a každý z nich má jiné chutě, proto se ne vždy trefíme správně - každému opravdu chutná něco jiného, některé pokrmy jsou oblíbené, jiné méně a je složité z toho sestavit pestrou nabídku. Snažíme se reagovat na osobní podněty strávníků a proto vaříme rajskou polévku sladkou, protože si to tak strávníci přejí. Vaříme-li italskou tomatovou s fazolkami, cukr vůbec nepřidáváme a necháme vyniknout chuti rajčat a ostatních použitých surovin. Porce jsou standardní a odpovídají smlouvě. Nezdá-li se Vám velikost oproti uvedeným hodnotám u popisu pokrmu na výdejním místě, máte kdykoliv možnost nechat si pokrm převážit. Ovoce a zeleninu nakupujeme od dodavatele, nedokážeme ovlivnit jeho kvalitu, která je bohužel zejména nyní v zimních měsících méně kvalitní. I z toho důvodu zaměňujeme salátové talíře za quiche, nákypy a frittaty, abychom uspokojili více strávníků. Ovoce na salátovém bufetu nabízíme hlavně kompotované, sami si vyrábíme pouze ovocné saláty s jogurtem nebo zakysanou smetanou, které jsou velmi oblíbené a prozatím jsme nezaznamenali negativní hodnocení. Talíře jsou správné, jen jsme v současnosti změnili dodavatele houskových knedlíků a ty se nám na talíř nevejdou. Pak je ale vidět, že jsou naše porce dostatečně velké... O tvrdém mase na food marketu víme a snažíme se s kuchaři vymýšlet nové způsoby přípravy, aby při dohotovování bylo maso více chutné. Pokrm se během celého výdeje dováří dle vydaných porcí a krátká časová doba pro jeho přípravu některým druhům masa nestačí. Nechceme jít cestou solených a křehčeným druhů mas, rádi bychom Vám zachovali kvalitu čerstvého masa, ale vynasnažíme se, aby bylo chutnější. Petra Kubíčková, MR.

  60. Dobry den, Chtel bych Vas poprosit o spravnem oznacovani vegetarianskych menu, napr: bramborovy gulas s burtem - neni vegetariansky, Letní bramborový salát s kuřecím masem - neni vegetariansky Pikantní kuřecí paličky na pečených bramborech se zeleninou - tez neni vegetariansky. to je jen par prikladu. kde je to uz podle nazvu jasne videt To teprve bych chtel videt seznam ingredienci

    • Dobrý den pane Kasko, omlouváme se za chybky, nejsou úmyslné, jen se někdy při psaní v tom množství povinně označovaných údajů ztrácíme. Dáme si na to větší pozor, nechceme nikoho odradit od nabízených pokrmů.

  61. Dobrý den, dnešní pokrm byl sice chuťově zajímavý, nemůžu říci, že by mi nechutnal, ale grilovaná zelenina vypadá úplně jinak. Když jste tento pokrm zaváděli do jídelníčku, vydávající kuchař narovnal na talíř 3 úhledné kostky polenty a přidal zeleninovou směs. Lahodilo to nejen oku ale i chuť byla jiná. Zelenina sice také měla ke grilované daleko, ale aspoň to na talíři slušně vypadalo. To, co nám naservírovali dnes, vypadalo, jako by to už bylo jednou použité, když jsem umně oddělila polentu od rozvařené kejdy, tak to bylo 85% polenta a 15% - asi 3 lžíce čehosi. Možná byste se měli zamyslet i nad tím, jak pokrm na talíři vypadá. Jíme přeci i očima. Budu ráda, když mi sdělíte váš názor. Děkuji

    • Dobrý den paní Mildorfová, děkujeme za Vaši připomínku. Komunikovala jsem ji se šéfkuchařem i týmem kuchařů, kteří jsou zde déle než já. Kuchaři se shodují na tom, že je polenta vydávána stále stejným způsobem a v odpovídající gramáži. Před výdejem byl pokrm kontrolován a byl chuťově i vzhledově v pořádku. Bohužel, zelenina trpí udržováním teploty pro výdej, kdy nejde určit, za jak dlouho bude potřeba přenést do výdeje a tak se včera stalo, že se změnila její struktura a moc nás to mrzelo, že pokrm později nevypadal tak vábně, jako na začátku. Kuchaři se budou snažit pro příště lépe regenerovat předpřipravené pokrmy pro výdej a pro toto jídlo budeme servírovat polentu a zeleninu zvlášť, jak je Vašim přáním. Uvidíme, jak se bude líbit a těšíme se na Vaši zpětnou vazbu. Petra Kubíčková, MR, Martin Žáček, šéfkuchař.

  62. Dobrý den, uvítala bych, kdyby i v "economic" jídle šla vyměnit příloha (např. místo brambor potřebuji z dietetických důvodů doplnit jídlo pouze salátem nebo pečivem - např. zapečený květák, vaječná omeleta atd.) Dškuji

    • Dobrý den paní Chocholová, děkujeme za Váš podnět. Variantu příloh nabízíme u všech pokrmů, kromě nabídky ekonomického pokrmu a Vitality. Na tomto nic měnit nemůžeme, ceny jsou kalkulovány pouze jako celé kompletní menu. Zkuste, prosím, vybírat z jiných pokrmů denní nabídky, kde si sama zvolíte, co je pro Vaše stravování přijatelné. Děkuji za pochopení. Petra Kubíčková, MR.

  63. Jsem dlouhodobě nespokojen s kvalitou jídel v Sodexo Siemens. V porovnáni s nedalekým Sodexo KB jsou ceny vyšší a kvalita služeb / jídel nesrovnatelně nižší. Obdobně dopadá srovnání se Sodexo CSOB. V tuto chvíli je výhodnější chodit do Sodexo KB, kde i bez zaměstnanecké karty dostáváme kvalitnější jídlo za nižší cenu.

    • .

Novinky

Objednávka občerstvení

chlebicky-cajthaml-mix-jpg_27-11-2015_14-46-31-jpg_07-12-2018_11-12-34.jpg
Vážení zákazníci, využijte  možnosti objednávky občerstvení do zasedacích místností.

Zákaznická linka

obalka-jpg_15-05-2014_16-24-04.jpg
Využijte komunikační knihu a sdělte nám svůj názor.

Kontakty a provozní doba

Manažer restaurace

Rudolf Krejčí

T: 222533919
E: provoz.siemens.praha.fms.cz@sodexo.com

Provozní doba

PO - ČT7:00 – 17:00
7:00 – 15:00

Naše recepty a zajímavosti

Filet z čerstvého lososa s batátovým hummusem, rajčatovou salsou a rukolou

losos-bataty-jpg_19-08-2019_15-27-22.jpg

4 porce

Suroviny:
losos filet čerstvý 1 kg
olivový olej 4 lžíce
sůl špetka
cizrna sterilovaná 0,5 kg
česnek 2 stroužky
římský kmín špetka
citronová šťáva 1 lžíce
batáty 1 kg
rajčata 0,5 kg
vinný ocet červený 1 lžíce
červená cibule 0,5 ks
jarní cibulka 1 ks
pepř mletý špetka
med 1 lžička

Příprava: Lososa osolíme, opepříme, pokapeme citronovou šťávou a opečeme kůží dolů na rozpálené pánvi. Když je kůže křupavá, lososa otočíme a pečeme dorůžova. Batáty řádně umyjeme, oloupeme a upečeme v konvektomatu při 200°C doměkka. Z cizrny připravíme hummus, který rozmixujeme s upečenými batáty. Rajčata nakrájíme na drobno, smícháme s octem, olivovým olejem, červenou cibulkou, jarní cibulkou a ochutíme solí, pepřem a medem. Servírujeme s hrstí řádně omyté rukoly